Nära

Kom just på att det bara är tre dagar kvar till julafton, tur att vi har minskat ner på julklappar i min släkt för hur skulle jag hunnit me å fixa d?? Varför är det alltid så att vi alltid har tusen projekt på gång och nästan aldrig bara kan andas ut och njuta av lugnet....antagligen för att vi inte gillar när det är lungt...det måste ständigt hända något spännande i våra liv för att vi ska nöjda. Ni som känner oss vet ju att d e så men antar att även ni tycker att vi haft lite väl mkt för oss på senaste tiden. Bara för att nämna några "små" saker så har vi bla fått en fantastisk liten Majken,  byggt en lägenhet, renoverat vårt kök, köpt hus i falkenberg. Samtidigt har jag även "hunnit med" en sjukt jäkla jobbig inflammation i sköldkörteln....visserligen bra till en början så inledningsfasen gör att man är super speedad...dvs full av energi och har svårt att komma till ro. Detta kan jag säkert haft nytta av men sen kommer ju baksidan av problemet nu när denna fas gått över i en underproduktion och d känns som om jag vill sova mest hela tiden. Säger det igen...thank you up there för att mina barn gillar att sova lika mycket som jag..=) och tack för att Stefan är det grymmaste pappan som fixar med allt. Han verkar ha hur mkt energi och ork som helst....eller en släng av damp kanske. Men nu börjar jag se ljuset i tunneln.....idag kommer mäklaren och forografen, har nog aldrig haft så hät välstädat å fint. Har äntligen fixat allt det där som jag länge tänkt men inte orkat ta tag i...sätta upp tavlor, måla färdigt lister, piffa till lite överallt osv. Nu ska vi bara försöka hålla lite ordning tills visningarna har varit oxå...inte d lättaste med  en treåring i huset. SEN ska jag inte glöra ett skit, inte laga mat, inte städa, inte tvätta bara njuta, sola, bada och umgås med härliga vänner i hela 5 veckor i THAILAND!!! Ni anar inte hur mkt jag längtar tills dess.
 
Julen är till för att träffa nära å kära så som vanligt blir det en roadtrip med start i Falkenberg sen vidare till Växjö för den årliga skinkdubbeln (lät kanske kontigt men det är en tennistunering) och sen vidare till Ryd. Sen tillbax igen för att fira nyår med gänget....synd bara att Jenny, Andreas å Theo inte ska vara med men underbart för dom som får fira i Thailand.
 
Nähe nu vaknar nog M snart....bäst att logga ur.
 
Kram på er och GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0