Kul att du tittar förbi..

Inte illa att du kikade förbi, trodde nästan att mina läsare hade gett upp vid det här laget men du höll dej alltså kvar trots att inläggen inte har haglat in direkt utan mer varit som en het dag i öknen - torka. Du kanske tänker att det händer så mkt i mitt liv just nu att jag inte ens hinner dikumentera det i denna blogg eller tvärtom - att livet är fyllt av tristess och inte värt att skriva om...Nä jag tänkte väl d, nog känner du mej bättre än så. Jag har såklart haft fullt upp med diverse trevligheter. Stugvistelse i Tokalynga i Ätran med bästaste gänget, systeryster på besök med familjen och heldag på Liseberg, en tur hem till Småland för att träffa familjen samt äntligen få hänga lite med Ida, Moa å Anton å så en massa annat trevligt med grannar, vänner och alla andra glömt att nämna. Å emellan allt detta har jag hunnit måla om mitt kontor, sätta ihop en bäddsoffa och fixa ett nytt skrivbord så jag har knappast legat på latsidan om ni trodde det. Har även hunnit me att shoppa en del...blir nog köpstopp på mej nu ett tag..=) Men idag köpte jag faktiskt en skjorta till Stefan och en ny barnvagn till Svante...måste väl ända va godkänt när man inte spenderar pengarna på sig själv.Det blev i alla fall en Brio Race, det blir för övrigt vår femte vagn so far så jag börjar kunna den där branchen nu, kanske skulle öppna en barnvagnsbutik....eller inte. Min dröm e förresten att bli läkare för er som inte visste men det lär nog få förbli en dröm.

Denna blev det fast en svart, ville egentligen ha en grön men då hade jag fått vänta tills september å det kände jag inte riktigt för.

Har även inhandlat bröllopsoufiten.....nä inte till mitt bröllop såklart men till Daniel å Sandras som vi ska på i Borlänge. Så här ser den ut.

Är lite nervös dock för hur det ska gå när mamma å pappa ska passa Svante, han träffar ju inte dom så ofta och är rätt mammig å pappig just nu. Kommer vara borta från fre-sön vilket e rekord då vi knappast har lämnat bort honom innan..kommer sakna honom sååååååååå.

Har just bestämt att Sandra å jag kommer fira vår födelsedag i Ryd hemma hos mamma å pappa. Men innan kalaset börjar ska mamma, Sandra å jag ha en shoppingdag i Karlshamn, ska bli såå mysigt. Det är verkligen grymt att va tvilling, tänk själv att jämt ha en bästa vän som gillar allt som du gilllar - nästan i alla fall. Jag gillar oliver det gör inte hon...men hon blir kanske vuxen en dag hon me..=) Undra om vi kommer få samma presenter i år oxå....men det gör inte så mkt nu för tiden men när vi var yngre kunde jag reta ihjäl mig på att Sandra alltid var snabbare på att öppna sina paket och jag alltid hann se vad som fanns i innan jag själv hade hunnit öppna mina. Har inte direkt gjort nån önskelista men Stefan det vore najs om jag fick några av dessa fina ringar..=) Dom är från Miss Dee och tanken är att man ska kombinera ihop flera olika. Brukar knappst komma på nåt att önska mej men nu skulle jag kunna göra listan hur lång som helst, har kommit in ett shoppingstim.

    

Nu kommer en massa bilder som jag lovat så länge, har varit rätt kass på att ta bilder den senaste tiden...gillar inte vår kamera...kanske dags att köpa en ny..=)


Hemma hos mamma å pappa i Ryd.




Såå nöjd Gustav var när man vann stärnvinsten på Liseberg.


Svante vinkandes i karusellen.

Matilda hade världens flyt och vann denna gigantiska Tobleronen.


Ingen semester utan hoppkort, smidiga killar.


Men nästan annu smidigare tjejer, eller Carro i alla fall.

Inte lika snygga när vi landar dock..=)


Jenny och Edith.


Svante gillade verkligen när Andreas busade me honom.


Nu tog visst batteriet slut i kameran så det får räcka med bilder för den här gången.

Höll ju nästan på aqtt glömma skriva om det allra viktigaste...kusin Therese och Gabriel har nu fått sin lilla bäbis, det blev en liten tjej...stort grattis till er, längtar tills vi får träffa det lilla underverket.

By for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0