Då var det dags igen...

19.01 Svante sover, 19.22 är min köttfärssås med purjolök, paprika, chili, parmesan, soltorkade tomater och så en massa grädde å Creme F förstås klar och nu 19.56 sitter jag i soffan och kollar på postkodmiljonären..=) Tror nog att jag har blivit lite mer effektiv sen Svante kom, det gäller liksom att köra på när man har tid. Det blir nog en ganska lugn kväll för min del, kanske ska fixa lite i mitt kontor som börjar bli fint nu med vitmålade väggar och en fondvägg...lägger ut en bild sen när det är klart.

I morse när Svante var på sitt allra bästaste humör passade jag på att ta lite bilder, känns som om jag inte tagit en bild på Svante sen har var bäbis men han verkar gilla kameran lika mkt nu som när han va liten..såå glad hela tiden.







Imorgon har Stefan fotbollsmatch på någon utav öarna utanför stan så om det blir fint väder kommer Svante å jag att ta båten upp och kolla men det verkar dessvärre bli regn..=(

Igår var Camilla, Johan å Tuva här, har nästan träningsvärk i ryggen idag av allt hoppande som jag gjorde med Tuva, hon är som en liten studsboll, kommer nog bli full fart på henne när hon får upp tempot...hon har nämligen precis lärt sig gå. Imorgon ska vi träffa Markus, Frida och Ture och han har oxå precis lärt sig gå så det ska bli kul att se. På söndag ska vi ner till Falkenberg och fira mors dag...synd att mina föräldrar bor så långt bort...hade varit rätt praktiskt om ens svärföräldrar och föräldrar bott på samma ställe. Har i alla fall skickat hem en present..kommer dock inte komma fram förrens på måndag då jag postade det idag.

Vilken skit d e på tv förresten....enda bra programmen nu för tiden är ju mästyarnas mästare och fråga doktorn..=) tur det finns annat att göra.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kusin Tisch

Ååå...lilla...nu stora Svante...visade precis mamma o pappa bilderna...söt han e:)

2011-05-28 @ 09:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0